Kurzy a webináře
Kurzy ve firmách
Průmysl 4.0
Cíl: Získat základní přehled o zásadních principech, možnostech, příležitostech a legislativním rámci
Popis kurzu: Jednodenní kurz v trvání 8 hodin vás seznámí se základními principy Průmyslu 4.0, o kterém se hodně mluví, ale málo ví. Pokusíme se zbořit mýty, které kolem tohoto konceptu vznikly, a na druhé straně odbourat skepsi, která stále ovládá některé české menší a střední podniky. Nastíníme reálné příležitosti, které tento koncept otevírá v našem prostředí, a poctivě přiznáme i limity a případné slabší stránky některých řešení.
Pilířové technologie Průmyslu 4.0
Cíl: Seznámit se s principy, možnostmi, ale také limity tzv. průlomových technologií, které v budoucnu nejvíce ovlivní podnikání
Popis kurzu: Jednodenní kurz v trvání 8 hodin vás provede tzv. pilířovými technologiemi Průmyslu 4.0. Přednášet vám budou odborníci na big data, datovou analýzu, kybernetickou bezpečnost, umělou inteligenci, automatizaci a kolaborativní robotiku, 3D tisk, virtuální realitu apod. Stručně vás seznámí s aktuálním stavem oboru a vysvětlí příležitosti, které tyto technologie představují ne obecně, ale konkrétně pro české menší a střední průmyslové podniky.
Nové směry ve vytváření obchodních modelů
Cíl: Pochopit plný význam obchodních modelů, seznámit se s inovacemi v jejich vytváření, inspirovat se úspěšnými příklady
Popis kurzu: Jednodenní kurz v trvání 8 hodin, během kterého se dozvíte, proč je správné nastavení obchodního modelu tak důležité, kdy je nejvhodnější čas začít přemýšlet o jeho změně a jak zvolit ten nejlepší. Načerpáte v něm inspiraci a dostanete návod, jak postupovat, abyste si vytvořili obchodní model přesně takový, jaký potřebujete a jaký vám přinese zásadní konkurenční výhodu.
Jak si udržet konkurenceschopnost příštích 5 až 10 let
Cíl: Seznámit se s trendy, které budou v blízké budoucnosti nejvíce ovlivňovat vývoj průmyslu, a předat konkrétní doporučení
Popis kurzu: Jednodenní kurz v trvání 8 hodin, jehož obsah průběžně přizpůsobujeme aktuální situaci a novým poznatkům. Předneseme vám stručný přehled toho nejdůležitějšího, co byste dnes měli vědět o současné situaci na světové průmyslové scéně, a zprostředkujeme vám názory nejrenomovanějších odborníků na budoucí vývoj. Neřekneme vám, co byste měli dělat. Dáme vám pouze doporučení a na jejich základě a s pomocí našich koučů si na své otázky nakonec odpovíte sami.
Digitální transformace firmy
Cíl: Seznámit se s principy digitální transformace a pochopit její důvody a možné přínosy v českém prostředí
Popis kurzu: Dvoudenní kurz v trvání 16 hodin vás seznámí se základními principy digitální transformace podniku a s důvody, proč je skutečně nezbytná, a to i v našem domácím prostředí menších a středních firem. Společně probereme osvědčené postupy a řešení, tedy to, o čem by dnes měla uvažovat opravdu každá firma, ale také komplexnější řešení, která pochopitelně znamenají značnou konkurenční výhodu. Nedílnou součástí tohoto kurzu jsou aktuální informace o možnostech financování v rámci již vypsaných či chystaných dotačních programů apod.
Optimalizace procesů před digitální transformací
Cíl: Zjistit, jak nejlépe mohu připravit vlastní firmu na digitální transformaci
Popis kurzu: Dvoudenní kurz v trvání 16 hodin, který si klade za cíl ukázat vám, která místa ve firmě a které konkrétní procesy je dobré před samotnou digitální transformací zoptimalizovat, a současně vám i poradit, jak to udělat. Výsledkem by mělo být, že neuděláte chybu, jako mnoho jiných, kteří se pustili do digitalizace „špatných“ (chybně nastavených) procesů, které se poznají podle toho, že mají nízkou přidanou hodnotu. Součástí kurzu je stáž na partnerském pracovišti, které je podobné jako to vaše.
Propojený podnik
Cíl: Seznámit se se základními principy horizontální i vertikální integrace podniku a s možnostmi a příležitostmi, které přináší sběr dat
Popis kurzu: Dvoudenní kurz v trvání 16 hodin určený pro management a vedoucí pracovníky, kteří mají na starosti implementaci digitalizačních a automatizačních řešení v podniku. V kurzu se potkáte s odborníky, kteří mají za sebou řadu úspěšně zakončených projektů u zákazníků, ale také ty, kteří řeší podobné problémy jako vy. Společně si vytvoříte obraz moderního integrovaného podniku, který vám zajistí konkurenceschopnost, a vykročíte směrem k plánování konkrétních řešení. Součástí kurzu je stáž na partnerském pracovišti, které je podobné jako to vaše.
Digitální minimum pro lídry
Cíl: Získat základní kompetence k úspěšnému vedení digitální transformace ve vlastním podniku
Popis kurzu: Dvoudenní kurz v trvání 16 hodin určený pro management a vedoucí pracovníky, kteří mají či budou mít na starosti digitální transformaci firmy.
V kurzu získáte základní přehled o:
- informačních technologiích, které je užitečné nasadit ve výrobě;
- možnostech automatizace a robotizace v provozech i v kancelářích;
- principech vytváření jednotných informačních a komunikačních systémů;
- projektovém managementu;
- způsobech argumentace a motivace lidí k implementaci nových řešení;
- typologii osobností, která napomáhá správnému úkolování;
- osvědčených způsobech začleňování inovačních řešení do stávajících struktur.
Flexibilní výroba
Cíl: Zjistit možnosti, jak rychle a pružně reagovat na měnící se požadavky trhu
Popis kurzu: Jednodenní kurz v trvání 8 hodin vás seznámí s aktuálními trendy na domácích i světových trzích a na konkrétních příkladech vám nastíní možná řešení, jak těmto trendům přizpůsobit organizaci vašeho podniku i konkrétní výroby. Dozvíte se také, jaký budoucí vývoj očekávají renomovaní světoví odborníci, a společně se pokusíme najít způsob, jak se na budoucí situaci připravit a reagovat dříve, než nastanou případné potíže.
Kurz základů RPA, BI a jazyka SQL pro výrobní firmy
Cíl: Naučit se základní principy fungování RPA, BI a jazyka SQL a odhalit příležitosti, které mohou otevřít ve vašem podniku
Popis kurzu: Dvoudenní kurz v trvání 16 hodin vás seznámí se základy RPA, BI a SQL na takové úrovni, abyste po jeho absolvování byli schopni kompetentně posoudit, jaká konkrétní řešení by byla přínosem pro vaši firmu, zorientovat se v komerčně nabízených produktech a sami si vytvořit jednoduché aplikace. Součástí kurzu jsou i příklady různých robotů včetně vysvětlení, jak fungují. Dozvíte se, jaké možnosti nabízejí v kombinaci s SQL, a nakonec si řekneme, proč začít využívat BI, když vám dosud postačoval excel. Důležitou otázku také je, kdo by měl roboty „úkolovat“. V rámci kurzu vám představíme konkrétní tipy, jak úspěšně a efektivně zapojit robot do kolektivu.
Podnikové informační systémy a sběr dat
Cíl: Pochopit základní principy, na kterých jsou vystavěny podnikové informační systémy a jak probíhá komunikace M2M a M2P.
Popis kurzu: Dvoudenní kurz v trvání 16 hodin vás seznámí s obecnými IT principy a řešeními, která využívají v podstatě všechna komerčně nabízená řešení. Po absolvování kurzu byste měli být schopni pochopit, jak jednotlivé systémy fungují, a díky tomu se dokázali lépe rozhodovat, do kterých má pro vás smysl investovat. V rámci kurzu probereme i základní komunikační protokoly a možnosti sběru procesních i výrobních dat, včetně jejich ukládání a zpracování. Součástí kurzu je stáž na partnerském pracovišti, které je podobné jako to vaše.
Platforma jako služba
Cíl: Naučit se využívat možnosti, které nabízejí digitální platformy
Popis kurzu: Jednodenní kurz v trvání 8 hodin, jehož cílem je vysvětlit výhody a možnosti platformových řešení. O čem je vlastně sdílená ekonomika a jaké příležitosti otevírá v průmyslu? Během pouhého jednoho dne probereme otázky týkající se sdílení dat, práce, digitalizace komunikace, prodeje, servisu, služeb a mnoho dalšího.
Nová cesta zákazníka
Cíl: Naučit se vybudovat si vztah s potenciálním zákazníkem tak, aby se stal zákazníkem faktickým
Popis kurzu: Jednodenní kurz v trvání 8 hodin vás provede po cestě dnešních zákazníků, která je dnes úplně jiná než dřív. Žijeme ve stále složitějším multikanálovém světě, kde se o obchodu v B2B rozhoduje mnohem dříve, než vůbec dojde k jakémukoliv kontaktu prodejce s potenciálním zákazníkem. O tom, jestli prodáte, nerozhoduje prodejce, ale zákazník. 9 z 10 zákazníků si vás v okamžiku, kdy jsou připraveni uzavřít obchod, raději najde samo. To ale znamená, že o vás musí vědět, a v našem kurzu se dozvíte, jak to zařídit.
Vytvoření firemní B2B marketingové strategie a plánu krok za krokem
Cíl: Naučit se vytvořit si a uskutečnit marketingovou strategii přesně podle vlastních potřeb
Popis kurzu: Dvoudenní kurz v trvání 16 hodin vás naučí, co je to marketingová strategie, jež formuluje přístup, který zaujímáte ke svému trhu, a všemu, co děláte, dává jasný směr a účel. Ale také, a to je ještě důležitější, tomu, co neděláte. I když nejste marketéři na plný úvazek a marketing máte ve své firmě na starosti jen jako jednu z více aktivit, můžete ho dělat dobře. Marketingová strategie totiž uspořádává vaše myšlení a tím de facto řídí veškeré aktivity zaměřené na to, co je pro vaše podnikání nejdůležitější, s jasným cílem: vytvořit a realizovat takové marketingové plány, které vás odliší od konkurence. Součástí kurzu jsou i praktická cvičení a základy práce s LinkedIn.
Webináře
Digitální minimum pro lídry on-line
Cíl: Získat základní kompetence k úspěšnému vedení digitální transformace ve vlastním podniku
Popis kurzu: Téma dvoudenního kurzu určeného pro management a vedoucí pracovníky, kteří mají či budou mít na starosti digitální transformaci firmy, rozdělujeme ve zkrácené formě do série pěti webinářů.
V kurzu získáte základní přehled o:
- informačních technologiích, které je užitečné nasadit ve výrobě;
- možnostech automatizace a robotizace v provozech i v kancelářích;
- principech vytváření jednotných informačních a komunikačních systémů;
- projektovém managementu;
- způsobech argumentace a motivace lidí k implementaci nových řešení;
- typologii osobností, která napomáhá správnému úkolování;
- osvědčených způsobech začleňování inovačních řešení do stávajících struktur.
Digitalizace, automatizace, umělá inteligence
Cíl: Pochopit, jaké příležitosti otevírají tyto nové technologie v prostředí českých menších a středních průmyslových podniků
Popis kurzu: Toto vysoce aktuální téma rozdělujeme do pěti webinářů, každý v délce 60 minut. Každý webinář tvoří prezentace v délce 45 minut a přibližně 15minutová diskuse. Jednotlivé webináře povedou renomovaní odborníci na dané téma. Konkrétní témata webinářů představujeme v aktuální nabídce. Po skončení celého pětidílného cyklu vypíšeme nový, ve kterém se vystřídají prezentace i prezentující. Pokud vás tyto webináře zaujmou, můžete je tedy absolvovat i víckrát.
Vytváření nových obchodních modelů
Cíl: Pochopit plný význam obchodních modelů, seznámit se s inovacemi v jejich vytváření, inspirovat se úspěšnými příklady
Popis kurzu: V sérii pěti webinářů se dozvíte, proč je správné nastavení obchodního modelu tak důležité, kdy je nejvhodnější čas začít přemýšlet o jeho změně a jak zvolit ten nejlepší. Načerpáte v něm inspiraci a dostanete návod, jak postupovat, abyste si vytvořili obchodní model přesně takový, jaký potřebujete a jaký vám přinese zásadní konkurenční výhodu. Každý webinář tvoří prezentace v délce 45 minut a přibližně 15minutová diskuse.
Současný B2B marketing pro výrobní firmy
Cíl: Pochopit, že nejúspěšnější firmy se řídí marketingem, ne prodejem, a že marketing buduje hodnotu na straně firmy i zákazníka
Popis kurzu: V sérii pěti webinářů probereme současné klíčové omyly B2B marketingu, pochopíme jeho roli a účel, a hlavně: naučíme se, jak si sami vypracovat správnou marketingovou strategii a marketingový plán bez pomoci externích agentur.
Digitalizace, automatizace, umělá inteligence
Cíl: Pochopit, jaké příležitosti otevírají tyto nové technologie v prostředí českých menších a středních průmyslových podniků
Popis kurzu: Toto vysoce aktuální téma rozdělujeme do pěti webinářů, každý v délce 60 minut. Každý webinář tvoří prezentace v délce 45 minut a přibližně 15minutová diskuse. Jednotlivé webináře povedou renomovaní odborníci na dané téma. Konkrétní témata webinářů představujeme v aktuální nabídce. Po skončení celého pětidílného cyklu vypíšeme nový, ve kterém se vystřídají prezentace i prezentující. Pokud vás tyto webináře zaujmou, můžete je tedy absolvovat i víckrát.
Vytváření nových obchodních modelů
Cíl: Pochopit plný význam obchodních modelů, seznámit se s inovacemi v jejich vytváření, inspirovat se úspěšnými příklady
Popis kurzu: V sérii pěti webinářů se dozvíte, proč je správné nastavení obchodního modelu tak důležité, kdy je nejvhodnější čas začít přemýšlet o jeho změně a jak zvolit ten nejlepší. Načerpáte v něm inspiraci a dostanete návod, jak postupovat, abyste si vytvořili obchodní model přesně takový, jaký potřebujete a jaký vám přinese zásadní konkurenční výhodu. Každý webinář tvoří prezentace v délce 45 minut a přibližně 15minutová diskuse.
Současný B2B marketing pro výrobní firmy
Cíl: Pochopit, že nejúspěšnější firmy se řídí marketingem, ne prodejem, a že marketing buduje hodnotu na straně firmy i zákazníka
Popis kurzu: V sérii pěti webinářů probereme současné klíčové omyly B2B marketingu, pochopíme jeho roli a účel, a hlavně: naučíme se, jak si sami vypracovat správnou marketingovou strategii a marketingový plán bez pomoci externích agentur.