Virtuální veletrhy a výstavy
Proč jsme se rozhodli pořádat virtuální veletrhy a výstavy?
Pořádání odborných B2B akcí je nedílnou součástí aktivity Industry Education. Důvod je jasný: naším hlavním cílem je poskytovat malým a středním výrobním podnikům, především strojírenským, praktické a relevantní informace, které jim pomohou udržet si konkurenceschopnost, získat větší podíl na trhu a rozšířit nabídku a zkvalitnit služby směrem k vlastním zákazníkům. Z tohoto pohledu představují B2B eventy vysoce efektivní nástroj, jak tyto konkrétní informace předat zvolené cílové skupině, a současně i nenahraditelný zdroj nových informací, které mohou pomoci příště někde jinde a někomu jinému.
Témata našich akcí nevolíme náhodně a věnujeme se jim dlouhodobě. Soustředíme se na strojírenskou výrobu z pohledu konkrétních aplikací. Zvolené výrobní prostředí se snažíme mapovat horizontálně, tedy v návaznosti na dodavatelsko-odběratelský řetězec a PLM, i vertikálně, tzn. z hlediska napojení konkrétní výroby na vyšší podnikové struktury. Naším hlavním tématem je digitální transformace. Můžete si proto být jisti, že nebude chybět na žádné z našich B2B akcí.
Pro virtuální formát jsme se rozhodli jednak z důvodu nejisté epidemické situace, ale také proto, že věříme v jeho perspektivu a oceňujeme na něm spoustu možností, které „live eventy“ neposkytují, jako například dlouhodobou archivaci obsahu, možnost vytěžení detailních statistik, neomezené možnosti komunikace a mnoho dalšího.
Podobnou akci můžeme zrealizovat i pro vás
Na platformě www.virtualni-veletrhy.cz si můžete od nás nechat zrealizovat libovolnou výstavu, veletrh nebo zákaznické dny apod. Disponujeme:
- odladěným řešením pro realizaci virtuálního veletrhu, které umožňuje umístění několika hal naplněných 3D virtuálními stánky, jež nabízíme v typech bronzový, stříbrný, zlatý a VIP – každý v několika variantách;
- připraveným virtuálním pódiem, na kterém lze realizovat konference, webináře i on-line setkání;
- týmem odborníků, který vám pomůže vytipovat zákazníky, sestavit doprovodný program a navrhnout marketingovou kampaň;
- referencemi a vybudovanou zákaznickou základnou a komunitou, která s námi udržuje kontakt;
- předpřipravenými šablonami na pozvánky, mailingy apod.
Na základě zkušeností, které máme, doporučujeme tuto platformu především pro realizaci on-line setkání se zákazníky (virtuální obdobu zákaznických dnů) a odborně zaměřené B2B akce.
IT meets OT
V letošním roce zahajujeme sezónu výstavou zaměřenou na sbližování informačních a provozních technologií, která je určena pro menší a střední výrobní podniky. K realizaci akce jsme opět využili platformu firmy Sabre, jež je umístěna na internetové doméně www.virtualni-veletrhy.cz.
Virtuální veletrh bude otevřen ve dnech 2.–4. března 2021 (úterý až čtvrtek) vždy od 8:30 do 17 hod. V těchto časech bude nejen možné si prohlédnout virtuální expozice, ale také se spojit s přítomnými vystavovateli přes chat, internetový hovor nebo videohovor.
Virtuální pódium. On-line přednášky, v podání pozvaných hostů a vystavovatelů, můžete sledovat on-line ve dnech 2.–4. března 2021 (úterý až čtvrtek) od 9 do 12:30 hod.
Výroba forem 2020
První akce, kterou jsme uspořádali v loňském roce, byla určena pro výrobce a servis forem.
Industry Education využila k realizaci akce platformu firmy Sabre, která je umístěna na internetové doméně www.virtualni-veletrhy.cz. Platforma poskytuje prostředí pro realizaci výstavních hal ve 3D, které na této akci využilo 27 vystavovatelů – 15 s vlastními stánky a 12 v rámci společných expozic nástrojáren a Svazu strojírenské technologie.
Na akci se registrovalo přes 400 lidí, kteří během tří dnů zhlédli neuvěřitelných 12 tisíc stránek a 790 videí.
Výstavu Výroba forem 2020 doprovázely také odborné přednášky: dopoledne na hlavním virtuální pódium a odpoledne na stáncích vystavovatelů. Mezi přednášejícími bylo i několik vzácných zahraničních hostů, včetně Giana Paola Bassiho (ředitele společnosti SOLIDWORKS) a Markuse Burtona (předsedy ekonomického výboru CECIMO). Na záznamy jednotlivých přednášek se budete moct již brzy podívat také po přihlášení do off-line prostředí výstavy. Z pohledu návštěvnosti byla i tato sekce velmi úspěšná.
Přednášky, které probíhaly přes Zoom, zhlédlo celkem 635 lidí, což je na takto odbornou akci velmi pěkné číslo.
Počítáme s tím, že se tato akce zopakuje ještě minimálně v příštích dvou letech. Vystavovatelé, kteří se letos rozhodnou investovat do přípravy svých virtuálních expozic, tedy mohou počítat s tím, že tuto investici budou moci zhodnotit i v letech 2021 a 2022. Na rozdíl od fyzicky realizovaných veletržních stánků nabízejí digitální produkty dvě klíčové výhody: kompletní a trvalou možnost archivace a poměrně jednoduchou aktualizaci. Všem vystavovatelům, kteří se rozhodnou zúčastnit se letošní edice, garantujeme, že se v příštích letech budou moci této akce účastnit s vlastními aktualizovanými expozicemi s 50% slevou oproti platným ceníkovým cenám. Investovat letos do realizace virtuální expozice se proto určitě vyplatí.
Podrobné informace o odborném B2B setkání Výroba forem 2020 naleznete na stránkách www.virtualni-veletrhy.cz/vyrobaforem2020/